2013. február 7., csütörtök

Horgolt táska

Nem tudom ki hogy van vele, én bevallom, táskamániás vagyok. Kiskorom óta rajongok a horgolt táskákért, szütyőkért. Mindig Anyut nyúztam, hogy csináljon nekem. Volt többféle színben, fazonban, sőt még boltban vásárolt is volt köztük. Ma már én csinálom a táskákat, s mióta gyerekeim vannak, általában ragaszkodom hozzá, hogy ne rövid pántú válltáska legyen, hanem nyaknál "átdobós". A sétáknál ez a fazon a tuti, így mindkét kezem szabad, kéznél van minden. Jó akkor is, ha buszozunk, ha játszóterezünk, sőt, ez a fazon még akkor is jó, ha a baba kendőben, vagy hordozóban van. Még a csatos Liliputis hordozómhoz passzolót is csináltam. :) Most is egy ilyen készült, ezúttal mákostészta-meggy összeállításban. Viszonylag picike, de jól megpakolható, imádom. Már be is pakoltam, amit vinni kell az orvoshoz, megtömtem kiskönyvvel, papirokkal, iratokkal, telefonokkal... Minden elfért. :)
Tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése